דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים מעסה רפואי עבור בעיות גב? 

מאת    [ 05/01/2010 ]

מילים במאמר: 436   [ נצפה 3942 פעמים ]

איך בוחרים מעסה רפואי עבור בעיות גב?

 

הבחירה במעסה רפואי לטיפול בכל סוג של בעיות גב צריכה להיות מלווה במספר שיקולים. ראשית יש לבדוק מהו סוג הטיפול בו מתמחה המעסה. בעניין של בעיות גב ישנן עשרות שיטות טיפול שונות וכל מעסה בוחר להתמקד בדרך אחרת. כדאי לעשות קצת שיעורי בית, ללמוד על בעיות גב ולאפיין את אלו בהן אנו נתקלות באופן אישי לפני ההגעה אל המעסה. לאחר מכן, יש לשתף את המעסה ולבחור ביחד איתו את הדרכים המתאימות. בעיות גב יכולות להיגרר במשך שנים רבות ללא טיפול, מה שיחמיר את שיפור המצב. מנגד, בעיות גב רבות מטופלות בכדורים או בתרופות אשר לא מספקים פתרון אפקטיבי אלא רק מקהים את הכאב.

 

לחשוב על הטווח הארוך

כל מעסה רפואי יכול אמנם לרפא מעט את הכאב המלווה בעיות גב אך יש גם לשאול מהו סוג הטיפול אותו הוא מציע לטווח הארוך. במקביל, חשוב לזכור כי בנושא של בעיות גב מדובר על מסכת של מספר טיפולים ולא על טיפול אחד בודד. יש להבין עובדה זו לפני שניגשים לשפר בעיות גב באמצעות מעסה רפואי ולהתמקד בזה אשר אנו מרגישות הכי נוח לידו. בעיות גב הן אמנם מסוג הבעיות אשר לא נראה כי אפשר באמת לטפל בהן, אך עיסויים רפואיים וטיפולים אלטרנטיביים אחרים מוכיחים דווקא את ההיפך.

 

איך מגיעים אל המעסה הרפואי הנכון?

בחירה במעסה רפואי צריכה להיעשות קודם כל על ידי תיווך של מרכז מוסמך ומקצועי, אשר מכיר את הנושא של בעיות גב אצל נשים ובכלל. בעיות גב בקרב האוכלוסייה הנשית אמנם נפוצות יותר בקרב גילאים מסוימים, אך הן מופיעות לכל אורך החיים והטיפול בהן משתנה בהתאם לצורך. נשים אשר מתייחסות אל בעיות גב כאל משהו שיש לסבול אותו בשקט ולעבור הלאה חוטאות למטרה המרכזית של עיסוי רפואי, והוא לגלות את מקור הבעיה עצמה ולא רק את הסימפטומים. עבור נשים רבות, בעיות גב הן חלק מאורך החיים אך זה לא חייב להיות כך. מעסה רפואי אשר מבין זאת יחד איתנו מקרב אותנו אל היעד הנכסף: הסוף לכאבים או בעיות גב.

כואב לכן הגב? היכנסו לקישור הבא "לתת לכן גב" והורידו ישירות אל המחשב שלכם ספר אלקטרוני שמסביר הכל על בעיות גב, דרכי ריפוי ועוד...

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, מסירה שיער בשיטת האינפרא אדום-תוצאות מטיפול ראשון, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב, מ"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער באינפרא אדום, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית. www.morclinic.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב